Doğum günü davetiyesi ve kısa notlar hayata dair

Neredeyse 1 yıl…

Geçen yıl bu günlerde çatlamak üzereydim lakin günü geçen Cevcev’in çıkmaya niyeti yok idi.

40+5 e kadar bekledi nitekim.

1 yıl kimi zaman ağır çekimde kimi zaman çok hızlı akıp geçti. Hayatımızda inanılmaz değişiklikler oldu. Ayak basmadığımız coğrafyalara geldik. Çok güzel haberler aldık, çok sevilen birini kaybettik. Hayat gibi bir sene oldu bu. Doğumlar, taşınmalar, yeni yaşam hayali ve ölüm… Özet gibi…

Doğum günü yapasım yoktu ama komşularım “Sen yapmazsan biz yaparız” dediler:) Onlar harika, iyi ki buradayım ve onları tanımışım. Doğum günü için davetiye hazırladım. Hamile bile değilken istediğim bir şeydi.

1. Önce Canson Montval 185 gr suluboya kağıdını ıslatıp biz yüzüne ebruli boyama yaptım ve 1 gün boyunca kurumasını bekledim. Renk olarak crimson lake, alizarin, pythalo blue, prussian blue, turuncu kullandım. Bunları çok sulandırıp sadece hare verecek şekilde 12 no yuvarlak fırçayla kağıda uyguladım.

2. Ertesi gün zig-zag kesen makasla kağıdı 24 parçaya böldüm. Ölçmeden böldüm ama aşağı yukarı aynı oldu ebatlar.

3. Dikdörtgen biçimindeki her bir parçanın boyanmamış yüzüne suluboya kalemleriyle kuş resmi çizdim Lauren Alexander kuşlarından…

4. Çizdiğim kuşları suluboya ile renklendirdim ve kurumaya bıraktım.

5. Kağıtların ebruli yüzlerine davetiye metnini yazdım (pilot kalemden daha kalıcı siyah mürekkepli bir kalemle) ve arı, kalp şekilleri ile şirinleştirmeye çalıştım.

Dün akşam da dağıttım.

İşte davetiye resimleri. 2.5 günümü alan… :)

Bu arada Paris Je’taime seyrettim arada ki 2. seyredişimdi ve yine bayıldım. Mim sanatçılarının olduğu kısa film en beğendiğim idi. Mutlaka seyredilesi bir eser. Ondan aldığım hisi New York I Love You’dan alabilecek miyim? Göreceğiz…

23 Yorum (+add yours?)

  1. blogcuanne
    Nis 29, 2010 @ 10:07:36

    Ne kadar güzel olmuşlar!

    İyi ki de kanına girmiş komşuların… Pişman olmayacaksın.

    Şimdiden nice mutlu yıllara…

    Cevapla

    • kisd
      Nis 30, 2010 @ 07:00:13

      Beğenmene çok sevindim:) Bakıp göreceğiz ama doğum günü heyecanı sardı şimdiden beni. Heyecanlandım yahu.

      Sevgiler ve çok teşekkürler.

      Cevapla

  2. kirazsevdasi
    Nis 29, 2010 @ 10:14:41

    cok guzel olmus, eline saglik…

    Cevapla

  3. yeliz
    Nis 29, 2010 @ 10:41:45

    nefis!! harikasın sen yaa bayıldım

    Cevapla

  4. füsfüs
    Nis 29, 2010 @ 11:05:50

    çok ama çok beğendim, eline sağlık. ne güzel komşuların var, iyi ki varlar

    Cevapla

    • kisd
      Nis 30, 2010 @ 07:01:42

      Çok teşekkürler Füsfüsüm. Gerçekten harika komşularım var. Bu dağ başında en büyük şansım onlarla olmak.

      Cevapla

  5. keyfisibel
    Nis 29, 2010 @ 14:01:19

    yaaa süper olmuş.biz diş çıkarıyoruz.bide geçen hafta sünnet olduk.mızmızlığın ötesindeyiz.ve bu davetiyeler paşamın bendeki mızmızlığını aldı götürdü.süpersin gerçekten.öptüm cevdet paşayı…

    Cevapla

    • kisd
      Nis 30, 2010 @ 07:02:50

      Ah ah çok geçmiş olsun. Sünnet hemen iyileşir. İnan ki dişin mızmızlığı daha uzun sürüyor. Ama bunlar da geçecek. Her şey dönüşüp değişiyor.

      Teşekkürler, öpücükler bizden.

      Cevapla

  6. günebakan
    Nis 29, 2010 @ 15:05:28

    davetiyeler süper olmuş.
    demek cevcüt 1 yaşına geldi bilem…
    hakkaten zaman çabuk geçiyor…

    Cevapla

    • kisd
      Nis 30, 2010 @ 07:04:07

      Çok teşekkürler… Günebakan’ım..

      Zaman.. çok acaip ya ilk 4 ayda geçmek bilmedi. Şimdi ise akıyor adeta.

      Cevapla

  7. mork
    Nis 29, 2010 @ 17:45:23

    Bence alamayacaksin ama olsun:) Cevdet’e simdiden mutlu yillar.. seker hamurlu pastasi nerde bu cocugun? :))

    Cevapla

    • kisd
      Nis 30, 2010 @ 07:05:46

      Alamadım hakikaten Morcum. NY I Love You bana bir miktar afedersin bayağı geldi. Paris daha sanatsaldı. NY daha tensel… Gerçi belki de şehirlerin verdiği his de böyle olduğundan…

      Şeker hamurlu pasta zor ihtimal de Cizre’de görmedim hiç yapan yer. Biz normal bir pasta ile yetineceğiz.

      Cevapla

  8. hilal
    Nis 30, 2010 @ 13:43:34

    çok güzeller kisd! ellerine sağlık, yorum yapmıştım gitmiş buradan yine yapıyım dedim:))

    Cevapla

  9. Yemek Senligi Hulya
    May 01, 2010 @ 00:25:50

    Harikasın canım, süper olmuş davetiyelerin. Cevdet’in doğumgünü de harika geçecek eminim, merakla bekliyorum ;)
    Öperim

    Cevapla

  10. meltem
    May 01, 2010 @ 14:01:16

    Cok guzel olmus davetiyeler fircana saglik.Cok ozendim. Cevdet pasa cok sansli, dunya tatlisi bir annesi var.
    Paris je t’aime ne zamandir DVD cekmecesinde duruyor ilk firsatta izliycem. NY I love u, hmm ondan haberim yoktu.

    Cevapla

    • kisd
      May 03, 2010 @ 08:59:50

      Meltemcan, bu iltifatları aynen iade edebilirim değil mi? Teşekkür ederim.. Paris je ‘taime hemen seyredilmesi, NY I Love You seyredilmese de olası bi film… Öpüyoruz.

      Cevapla

  11. anne kardeş
    May 02, 2010 @ 12:07:07

    çok güzeller, cevdet koca adam sende yaşlı bir anne olunca daha da tatlı olacak o davetiyeler :) tam doğum tarihi neydi paşamızın kisd’ciğim?

    Cevapla

  12. hülya
    May 03, 2010 @ 08:15:19

    cevcük beye aramıza katılmasının birinci yılı kutlu olsun dileklerimi sunuyorum efenim
    size de bu en zor 12 ayı sabırla atlattığınız için tebriklerin en kocamanını yolluyorum

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Galeri Anne

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 43 takipçiye katılın

